Reklamační řád
Případné reklamace vyřizujeme podle platného znění Občanského zákoníku a podle plného znění Zákona na ochranu spotřebitele (§ 13 zákona č.634/1992Sb. o ochraně spotřebitele).
- Pro každou reklamaci je nutné předložit doklad o nákupu a zaplacení reklamovaného zboží, který slouží také jako záruční list (nebo svědeckou výpověď).
- Pro uplatnění reklamace je nutné prodávajícímu předložit vyplněný reklamační formulář.
- Na zboží se vztahuje záruční lhůta 24 měsíců ode dne předání spotřebiteli, tj. ode dne uvedeného na dokladu o zaplacení.
- Záruka se nevztahuje na závady způsobené nesprávným užíváním, mechanickým poškozením, nepřípustným nebo jinak neodborným zásahem. Záruka se také nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním.
- Reklamace včetně odstranění vady je vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.
- Pokud je reklamovaná vada odstranitelná, bude řádně, včas a bezplatně odstraněna. Tato doba nezbytně nutná pro opravu vady se do záruky nepočítá.
- V případě, že vadu nelze odstranit, má zákazník právo na výměnu zboží nebo na vrácení peněz.
- Dojde-li k výměně, začíná běžet záruční doba znovu od převzetí nové věci.
Tento reklamační řád nabývá účinnosti dne 1.1.2021.